Online szolgáltatást indít a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium

A kormany.hu részeként online szolgáltatást indít a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium. A ket.kormany.hu honlapon indított Ket.Helpdesk online szolgáltatás elsődleges célja, hogy mind a hatósági ügyintézők, mind az ügyfelek jobban megismerjék a közigazgatási hatósági eljárásokra és szolgáltatásokra vonatkozó tudnivalókat, szabályokat és a közelmúltban történt változásokat.

A honlapon várják egy-egy konkrét hatósági ügy intézése kapcsán felmerülő kérdéseket mind az ügyintéző, mind az ügyfél részéről.

Az új portál fő tartalmát egyrészt a hatósági eljárási szabályozással kapcsolatos jogértelmezési kérdések és az azokra adott válaszok képezik, valamint folyamatosan frissülő tartalommal jelennek majd meg a hatósági eljárás általános szabályait érintő hírek, információk, jogszabályok.

A hatósági ügyintézéssel bármilyen módon kapcsolatba kerülő hatóságok és személyek részére gyakorlati és elméleti kérdésekkel és segédanyagokkal töltik fel a weboldalt, amely egyszerűen kezelhető ügyfélbarát felületen lehetőséget ad arra is, hogy kérdéseket, észrevételeket, javaslatokat fogalmazzanak meg az oldalra látogatók.